mandag 9. april 2012

10 fotominner fra mars

Mars gikk så fort i år. Jeg jobbet, jobbet og jobbet, og tiden som ble til overs ble fordelt på mann og barn, venner og familie. Men det var en fin måned - jammen var den bra! Årets beste til nå, vil jeg si! Her er 10 fine minner fra forrige måned:

Kontraster! Snø her hjemme en dag...

... 30 grader på andre siden av jorden en annen!

Våren kom til Fornebulandet...

...og jeg knipset et av mine vakreste bilder noen sinne! Elsker absolutt alt ved dette bildet! Form, farger, komposisjon, tekstur og ikke minst det faktum at det er barna som har plukket de små bustehodene helt uten stilk, slik at det var uaktuelt å ta dem med hjem og sette i vase

Jeg fløy business class for første gang. Ikke siste, håper jeg!

Enda en jomfrutur: karaokebar! Sang duett med min kollega og partner in crime - ikke akkurat The Voice material, men heller ikke like surt som Charlie fra Scottland i alle fall

Litt tid til avslapping hadde jeg dog, ser jeg. Is og varmt fotbad - kontraster nok en gang 

Da påskeferien kom, tok gullgubben oss med ut for å feire. "Makkdollansen" står høyt i kurs hos barna. Er litt usikker på om det er maten eller lekeslottet som lokker mest...

 Jeg begynte å gå kveldsturer for å koble ut hodet litt...

...og på månedens siste dag fant jeg hvitveis i et lite skogholt like ved her vi bor

Ingen kommentarer: