fredag 27. april 2012

10 planer for helgen

Siden jeg skal opereres på mandag, blir dette en riktig så lang helg! Masse tid til å slappe av og gjøre koselige ting sammen med familien min:
  1. Lage limonade - siste gjenstående mål på Aprillisten, da dette blir månedens innlegg nr 21, og mål nr 10 kan strykes ut. Jei!
  2. Nyte sola på terrassen
  3. Jobbe i hagen
  4. Begynne grillsesongen
  5. Ha med barna på teater
  6. Trene – burde vil virkelig komme i gang med lørdagsløpeturene mine igjen
  7. Se film sammen med mannen min
  8. Lese nettopp påbegynt bok og drikke te i sofaen i kveld
  9. Spise sjokolade...
  10. Lage liste over 10 mål for mai. Mai! Jippi!

4 kommentarer:

maria sa...

En fin liste:) gleder meg til min lille blir stor nok til å gå på teater! Hvor gamle er egentlig dine barn?

Anaruh sa...

De blir 3 og 5 i juli. Gullgutten er eldst :)

Sulvis sa...

Lykke til med operasjonen!
Klem fra Sulvis.

Anaruh sa...

Tusen takk!
Sitter her og venter nå. Rastløs!