søndag 22. april 2012

10 ting som opptar tiden min

... for blogging er det i i alle fall ikke! Dette har vært en velfylt uke, her er 10 ting jeg har bedrevet de siste dagene:
  1. Overtidsjobbing. Men kun fordi jeg synes det er så gøy at jeg ikke klarer å la være
  2. Kursing. Torsdag og fredag var jeg på kurs i forhandlingsteknikk - utrolig spennende og lærerikt. Mon tro om jeg kan klare å "vinne" over barna ved neste forhandling?
  3. Soving. I alle fall nå i helgen. Tror jeg har hatt lit å ta igjen
  4. Lesing. Har lest ferdig Ikke la oss gå i hundene i kveld, kommet langt inn i Nu, Jävlar og er snart ferdig med den 16. boken i Livets Lenker serien 
  5. Spiser grønnsaker i store mengder! 
  6. Vårrengjøring. Men for hver ting jeg tar meg av, dukker det opp minst en ny ting på lista
  7. Kjæresteting. Vi ser film, løser kryssord (!) sammen, holder hender og har vært forlovet i over 10 år nå!
  8. Følger med på nyhetene. I alle fall i større grad enn før, da dette er et av aprilmålene mine. Men jeg valgte nok et litt kjipt tidspunkt, for det blir veldig mye rettsaksnyhter nå, synes jeg 
  9. Drikker te. Mer enn noen sinne, tror jeg
  10. Går turer. Det har gått litt nedover med treningen den siste uken, har vært så slapp og sliten. Men en tur i ny og ne føles overkommelig, og er i alle fall bedre enn ikke noe. Dessuten kan det kombineres med lydbok, og da er jo jeg en happy camper :) Mulititasking på sitt beste!
I morgen er det ny uke og nye muligheter. Skjønt slik kalenderen min ser ut, vil nok neste uke være preget av det samme som denne: jobb, kurs, husarbeid og horisontalt leie på sofaen når jeg ikker orker mer av det andre

Ingen kommentarer: