tirsdag 15. mai 2012

10 bilder fra min langhelg

 
På fredag pakket vi med oss alt som var viktig og kjørte avgårde


På veien stoppet vi for en liten kaffepause

Da vi kom fram om kvelden, viste Sørlandet seg fra sin flotteste side

Vertskapet inviterte på hjemmebakte boller, is og flygelsonater

Dagen etter dro vi på jungelekspedisjon. Vi møtte blandt annet på løver...

... og søte sjiraffer

Vi hilste på vår gode venn Kaptein Sabeltann...

... og stakk en snartur innom Tobias i Tårnet

I tømmerrenna, eller Nilen som den heter nå, ble vi kliss blaute alle mann!

Men hva gjør vel det når man får trøst av Hello Kitty etterpå?

Da vi kom hjem, var alle enige om at det hadde vært en fin tur!

4 kommentarer:

Dina sa...

Åh nå gleder jeg meg til sommerferie på Sørlandet!:) men først: en 17.mai"helg" i Larvik:)

Anaruh sa...

Ja, det er bare å glede seg - det er helt fantastisk der nede! Vi tar nok en tur sørover senere i sesongen også. Vertskapet kunne friste med bading fra svaberg, båtturer, grilling i fjæra, softis i byen og barnevakt om kveldene!

Savner forrseten bloggen din! VIl gjerne at du kommer tilbake, altså!

Anonym sa...

Ja det blir så bra!:) hvilken by er det forresten?

Vi får se på bloggingen, avsluttet mest fordi jeg søkte et par jobber (jada igjen) og ville være mer anonyn..:)

Anaruh sa...

Kan jeg egentlig skjønne :)

Vi var i Arendal. Synes det er en kjemefin by som ahr mye flott skjærgård i nærheten. Da vi bestemte oss for å flytte fra Trondheim, var dette et av de stedene vi vurderte å flytte til. Men det er ikke så ille å ha det som sommerdestinasjon heller...