mandag 7. mai 2012

10 fotominner fra april

I årets fjerde måned...

... tok jeg toget sammen med en businessmann som tydeligvis hadde bi-jobb som klovn...

... dro vi til Sverige (eh - Nordberg) på jungelferie...

... fikk jeg "frokost" på sengen...

... leste jeg Edgar Allan Poe som påskekrim, og ble helt betatt over hans skrivestil. Mer sånn!

... besteg jeg Kolsåstoppen sammen med gullgutten. Trener ham opp til å bli tinderangler, slik at jeg kan få meg en turkamerat til Store Skagadølstind, Slogen og Stetind med tiden...

... feiret vi 10 års forlovelsesdag med biff og ballonger...

... fikk jeg verdens vakreste gave av min elskede mann...

... spiste jeg frokost på kafé...

... kom våren til Kalvøya...

... og helt på tampen dro vi på teater. 

Et av månedsmålene for april var å ta det mer med ro enn det jeg maktet i mars. Jeg synes jeg bestod den prøven med glans, og kan nå se tilbake på mange koselige stunder, både alene og sammen med dem jeg er aller, aller mest glad i!

Ingen kommentarer: