mandag 21. mai 2012

10 ting å glede seg over i dag


  • Duften av liljekonvall. Plukket fra hagen. Jeg er så heldig!
  • Moreller
  • God innsats på jobben i dag
  • Min mann, som har gjort en kjempejobb for å få unna mest mulig på denne listen
  • Denne kommentaren fra søte maria!
  • En karamell latte fra Waynes Coffee
  • 25 grader i skyggen! Velkommen, kjære sommer!
  • Deilige, sommerskitne barn i badekaret da kvelden kom
  • At kvelden ennå er ung
  • Nyeste nummer av ELLE dk i postkassa
Ønsker alle en fantastisk fin maikveld!

3 kommentarer:

maria sa...

:)

Dina sa...

Sol gjør alle glade! Jeg har forresten blitt hekta på instagram! Testet? dinanor er meg:)

Anaruh sa...

Jeg har vært innom, men ikke brut det noe særlig. Får se om jeg ikke finner deg, og setter meg litt mer inn i bruken. Takk for tips