tirsdag 1. mai 2012

10 ting jeg har gjort i dag

  1. Startet dagen rolig med en kopp Lady Grey-te og kryssord
  2. Gått turorientering på Kalvøya
  3. Spist supertidlig middag hos svigerforledrene mine
  4. Vasket vinterdresser og-jakker
  5. Ryddet og støvsugd kjellerstua
  6. Fanget en edderkopp! Jeg er enormt stolt over meg selv, for som tidligere nevnt er jeg veldig redd for dem... Og for the record: jeg slapp den ut etterpå, altså!
  7. Bakt pizza til barnas kveldsmat
  8. Re-nanvet barnetøy hvor tidligere tusjing var vasket bort
  9. Laget ønskeliste for barnas bursdager - "bare" to måender igjen...
  10. Skrevet ferdig månedsmållista for Mai. Skal se om jeg ikke får publisert den i morgen. Nå skal jeg sette meg ned med en kopp grønn te og boken min. 
Ha en riktig fin maikveld!

Ingen kommentarer: