torsdag 3. mai 2012

10 ting man kan gjøre når man er hjemme alene

Mannen min er på reise, og etter at barna har sovnet i kveld, har jeg huset for meg selv. Jeg synes det er skikkelig luksus, og ser fram til flere maikvelder alene hjemme. Her er 10 ting jeg kan finne på:
  1. Se en skikkelig jentefilm. Eller SATC
  2. Lese bok uten å bli forstyrret av tv’en
  3. Ta i hårkur og legge ansiktsmaske uten å bli ertet for det
  4. Rydde/vedlikeholde/pusse opp hus og hage og overraske mannen med resultatet når han kommer hjem
  5. Trene på stuegulvet
  6. Bestille pizza på døren. Jeg kan jo ikke dra fra ungene for å hente den selv…
  7. Legge meg tidlig
  8. Invitere venninner hjem på kveldsmat og fnising
  9. Være «sosial» på nett uten å være usosial hjemme
Jeg kommer garantert ikke til å kjede meg!

Ingen kommentarer: