tirsdag 8. mai 2012

10 x te

Denne dagen har jeg nesten ikke gjort annet enn å lese bok og drikke te (og løpe på do inni mellom). Det har blitt fryktelig mange kopper, godt at jeg har et respektabelt utvalg! Her er dagens 10 sorter:
  1. Kokos & banan fra Te- og Kaffehuset i Trondheim
  2. The du Hammam fra Le Palais des Thés
  3. Vanilla Apricot fra Tazo
  4. Grønn Gresshoppe-te fra Smageriet på CC-Vest
  5. Green Tea Citurs fra Lipton
  6. Pomegranate Oolong fra Harney & Sons
  7. Orientens Paradis fra Black Cat
  8. Påskete fra tebutikken på Majorstuen (aner ikke hva den heter)
  9. Grønn te med skogsbær fra Twinings
  10. Rose Puchon fra Fortnum & Mason

4 kommentarer:

Mildrid Liasjø sa...

Merker jeg blir tissetrengt bare av å lese listen. Men her var det mange typer jeg ikke har smakt. Fint med litt inspirasjon!

Anaruh sa...

Hehe, ja, men det er jo godt å få skyllet gjennom systemet en gang i blant :) og jeg hadde jo tiden på min side i går, så...

Stine Marie sa...

Kokos og banante hørtes veldig spennende ut! :)

Anaruh sa...

Den er faktisk veldig god! Var litt redd for at den skulle være kvalmende, men den er bare akurat passe søtlig.