søndag 17. juni 2012

10 nye inspirasjonbilder for kjellerstuen

Mens jeg venter på at maling skal tørke, sitter jeg og ser meg sulten på fine interiørblogger. Her er 10 nydelige og inspirerende bilder fra bloggen Noe på hjertet:












Er ferdig å male nede, snart ferdig å male Ivar-hyllene og har lagt det jeg vil kvitte meg med ut på finn.no. Sofaen blir hentet på tirsdag, noe av babygreiene er hentet allerede. Gleder meg så utrolig mye til å få satt bøkene på plass i hyllene og kjøpt inn ny sofa. Og gulvteppe og kanskje også et bord og en godstol. Vi får se. Men jeg gleder meg! Og har gitt meg selv frist å bli ferdig med alt før ferien som starter om litt under tre uker.

Nå skal jeg sette middagsformen i ovnen og surfe litt til mens mannen slapper av på sofaen med Teknisk Ukeblad og barna har disco på hvert sitt rom oppe. Drømmesøndag!

Ingen kommentarer: