søndag 15. juli 2012

10 fotominner fra Juni

I årets 6. måned...

Pusset jeg opp kjellerstua

Plukket jeg markjordbær. Desverre ble det ikke så mange grunnet både mye regn og en nabo som synes at alle planter som ikke er kjøpt på Plantasjen kan regnes som ugress, og dermed lukes bort. Grr!

Så jeg en av mine favorittfilmer. Kan noen gjette hvilken?

Minnet været om September

Og behovet for varmende te var absolutt tilstede!

Plukket jeg inn blomster fra hagen for å skape litt sommerfølelse

Og på en av de få dagene med skikkelig sol og varme var jeg så heldig å befinne meg langs vågen i Stavanger sammen med en utrolig morsom gjeng kollegaer. Etterpå spise vi et fantastisk måltid på Bølgen og Moi på Oljemuseet - anbefales!

Fylte svigerbestemor hele 90 år!

Og den første runden med avling fra hagen ble høstet


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sliding doors! Love it!
-W

Anaruh sa...

Hehe, riktig :)
Vet ikke helt hva det er med den filmen, men konseptet med to parallelle liv er så spennenede. Skulle nesten ønske at jeg kune leve sånn; det livet jeg har nå og et helt annet i tillegg, sånn for å teste ut begge deler.