mandag 16. juli 2012

10 planer for dagen

Ahhhh.... min kjære mann har tatt med seg barna ut på en tur i skogen, og det er så stille og rolig her at jeg vil nesten ikke sette i gang. Men i dag har jeg en del ting jeg skal gjøre, her er 10 planer for denne dagen:
  1. Ta opp grillmat fra fryseren *gjøre det nå!*
  2. Prøve å kjøpe dagsbillett på toget på NSB-appen
  3. Dra en tur på jobben for å ordne visumsøknaden til India
  4. Sjekke opp vaksinebehov og ordne med malariamedisin hvis mulig
  5. Stikke en tur innom biblioteket og bytte bøker
  6. Hvis tiden tillater det: stikke innom Bolina på Stabekk
  7. Kjøpe Go' Negl til gulljenta, som skal slutte å totte
  8. Innom frisøren for å klippe luggen
  9. Klippe gresset
  10. Handle mat

4 kommentarer:

alph sa...

Aaaah, Go' Negl! Trikset mitt var å totte bort smaken, håper gulljenta ikke finner ut at det går ann :)

God sommer!

Anaruh sa...

Hehe, kjenner til akkurat det trikset,fro gullgutten klarte å gjøre det samme. Men en hver reduksjon av tottingen vil være bra, vi får ta det gradvis...

Sulvis sa...

Kom du gjennom lista?

Anaruh sa...

Tja, fikk gjort alt unntatt klipping, men det var fordi frisøren var fullbooket og ikke hadde ledig de fem minuttene det tar å gjøre jobben :( Men sånn er det