mandag 14. desember 2015

10 planer for uke 51

Denne uken skal jeg:

- gå på juleavslutning/luciafeiring med tredjeklasse - check
- gjøre denne ukens aktiviteter i Listebloggens adventskalender - check
- skrive taxfree-ønskeliste som jeg skal sende med min Københavnreisende mann - check
- ta opp denne dokumentaren fra NRK1 - check
- spise julelunsj med mine kjære kolleger - check
- skifte på sengene - check
- lage brente mandler - check
- levere fra meg de siste julegavene og poste de siste julekortene - check
- dra i svømmehallen - check
- hente og levere bøker på biblioteket - check

I tillegg skal jeg finne tid til masse klesvask, masse te, mest mulig lesing (her er lydbok ganske gull; kan "lese" mens jeg f. eks går tur, gjør husarbeid eller kjører til jobb), mest mulig frisk luft og forhåpentligvis også en god del dagslys. Og når helgen kommer - da tar jeg juleferie!

Stemningsbilde fra søndag ettermiddag; lussekatt og lusse-te

2 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, nå lurer jeg hva du har på taxfree ønskelista di? Min mann reiser til Østerrike i morgen, og jeg prøver å komme på hva jeg skal skrive på den ønskelista. Ha en flott dag :-)

Anaruh sa...

Hei Lynetmor!

På lista mi har jeg Tromborg Healing Gel Aloe Vera. Den får jeg ikke tak i i Norge. I tillegg hadde jeg tenkt å skrive opp Korres bergamot pear body milk og Benefit dandelion, men det ser ut som de ikke har de verken på Kastrup eller Gardermoen :(