tirsdag 29. desember 2015

10 stemningsbilder på en romjulskveld

Jeg jobber med å sortere bøker og skrive lister. Jeg drikker te og hører på Beatles i Spotify - endelig, det har jeg ventet lenge på! Jeg skal bruke kvelden på å lese og invitere til en halvparten-av-70-årsdag, og i mens kan jo de som vil kose seg med disse 10 julebildene som jeg har funnet hos Her name is moon:











Hos oss har det så vidt begynt å snø, alle julelysene er tente, mann og barn har vært på skøyter i dag (dog uten hatt og dress ...), og etter å ha sett på disse bildene tror jeg jammen at jeg må finne fram et par julekaker og en kopp cachemire-te også. Ha en fin kveld alle sammen, og tusen takk for at dere leser!

3 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Nydelige bilder :)
kos deg!

Lynetmor sa...

Å, så mange fine bilder å drømme seg bort i :-)

Anaruh sa...

Takk, snille dere!