mandag 7. desember 2015

10 ting å gjøre i uke 50


God mandag! Hvordan har helgen deres vært? Jeg har vært i ganske muggent humør i flere dager nå (er ikke helt sikker på hvorfor; kan jeg skylde på PMS eller noe sånn?), men i dag tror jeg at det verste er over. Sola skinner, jeg fikk en gratis kaffe på vei til jobb, et heldagsmøte ble til et halvdagsmøte, kontorsvibelen har sprunget ut, og det er i det hele tatt skikkelig godt å være på jobb i dag. Her har min kollega Linn og jeg stylet kontoret vårt; svært få tror noe på at vi jobber uansett, så vi kan like gjerne ta kaféspøken helt ut:


Så - over til det innlegget faktisk skulle handle om - her er 10 ting jeg skal gjøre denne uken:

¤ takke for, og svare på alle de fine kommentarene i dette innlegget - check
¤ hente julekort på fotobutikken - check
¤ fylle på i barnas adventskalender (alle pakkene er ikke hengt opp ennå) - check
¤ dra på julefest med jobben - check
¤ være med på juleavslutning for 1. klasse - check
¤ dra på date med mannen mens barna er på teater med besteforeldre - check
¤ dra innom biblioteket - check
¤ lage julegaver til kollegene mine - check
¤ sørge for nok søvn, nok frisk luft og nok trening - check
¤ se Home Alone sammen med gullgutten - hurra! - check

Sånn - da er det to timer til med jobbing, og deretter er mandagen nesten over. Hui hor det går!

Ingen kommentarer: