fredag 4. desember 2015

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

Denne helgen farges av julebakst, mannens bursdag og kalenderaktiviteter; både fra min og barnas.
I tillegg har jeg lyst til å gjøre følgende 10 ting:
  • Pynte kjellerstua til jul. Vil ha jul rundt meg hele tiden fra nå av, kjenner jeg - check
  • Bake bursdagskake til mannen min - check. Dvs, han ordnet det selv ...
  • Lære gulljenta å sette over klesvask. Etter hennes ønske! - check
  • Begynne på ny bok. Tror det blir en av Jane Austen - check
  • Ordne bursdagsgave til nevnte mann
  • Fylle inn aktiviteter, planer og bursdager i kalenderen for 2016 - check
  • Skrive julekort
  • Se film sammen med kjæresten
  • Kjøpe en rød amaryllis, slik at den (kanskje?) rekker å springe ut til jul - check
  • Lese om Jotunheimen i DNTs årbok. Har lyst til å gå Besseggen til sommeren
I tillegg starter jeg helgen med en tur på Døgnvill og deretter på kino sammen med en venninne. TGIF!

Julekortskriving anno 2013

Ingen kommentarer: