mandag 14. desember 2015

10 ting som gjør meg glad

Frost er så koselig, og den er en god reserveløsning når snøen mangler /bildekilde/
  • Fyr i peisen
  • Å komme hjem til ferdig middag
  • Julekort i posten
  • Femti tredjeklassinger som synger og fortelle historien om Lucia fra Syrakus
  • Å gå en frisk tur i rimforst og minusgrader
  • Roser i vasen
  • Hjemmespa
  • En kveld foran tv'en. Sølvpussing er utsatt på ubestemt tid
  • Ny arbeidsuke med fine kolleger
  • Tanken på at dette er siste arbeidsuke før jeg tar juleferie
Etter noen timer med luciafeiring og juleavslutning på skolen, gikk lufta helt ut av meg da vi kom hjem. Jeg har flyttet over i pysjen, og ser fram til en roooolig kveld. Sølv kan jeg pusse en annen dag. Håper dere som leser Listebloggen får en fin kveld, og fyller den med noe der har lyst til å gjøre!

4 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

God morgen! Det var en fin liste - som alltid :)
Jeg fikk krysset av to viktige ting på min "flytende" liste før jul. Jeg fikk sendt avgårde pakker til familie i nord og jeg fikk kjøpt en siste presang til min mann! Hihi...
jeg kan vel si det her for han får neppe greie på det (hysj... termodress)
vi har kjøpt hvert vårt saueskinn fra Ikea og har planer om å sitte litt ute og drikke glühwein og champagne nå i julen. Da må vi ha varme klær også :D hahaha...
det blir koselig!!! :)
vi har vestvendt balkong utenfor stuen slik at vi kan sitte ute og få noen solstråler på vinteren. Så det blir både kaffe, te og gluhwein utover nå :)

Nå gleder jeg meg veldig til jul! Ha en fin uke :) :) :)

Anaruh sa...

Ååååå, det høres koselig ut! Vi har også vestvendt terrasse; lurer på om jeg må ta initiativ til det samme. Enn så lenge er det jo ikke noe snø ute, så utemøblene kan fint brukes.

Håper du har en fin uke også - ikke lenge igjen til jul nå :)

Oda sa...

Så fint å lese! Å, julekort er så hyggelig, endelig er tiden inne for dem igjen! Ha en fin adventstirsdag, Anaruh!

Anaruh sa...

Takk Oda, håper tirsdagen din er fin den også :)