torsdag 17. desember 2015

De 10 beste tingene i dag


å starte dagen rolig med te og magasinlesing til frokosten
 at den nye tekstursprayen jeg kjøpte hos frisøren i går var enda bedre enn jeg hadde trodd
♥ å spise lunsj og snakke med kollega om leseplaner for juleferien
♥ en god nyhet ifm at en ny person skal inn i vårt globale nettverk
♥ å si god jul til kollegene mine; i morgen jobber jeg hjemmefra og etterpå er det ferie!
 rent sengetøy
♥ å planlegge en liten husmorferie utpå nyåret
 at det bare en en uke til julaften i dag. Eller, vent ... Kanskje det hadde vært bedre om tiden ikke gikk så fort?
 at stua er pyntet til jul; lilla er byttet ut med rødt
 dette:
Ilex i vasen, skomakerens krydderte i den nye julekoppen og tente lys i sølvstjernestakene mine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Puh! Nå er seks (!) juleavslutninger unnagjort og julegavene er innkjøpt (vel, mangler ennå en, men det er ikke en av de vanskelige ;-). Nå kan snart julefreden komme. Herlig! Ønsker deg og dine en god helg!
E

Anaruh sa...

Seks avslutninger??? Respekt! Jeg synes tre var mer enn nok :p
Planen for i dag var gjemmekontor, men det har blitt hjemmekontor for plutselig var det såååå mange som ville noe. Typisk! Men jeg har i alle fall jule-te i koppen, leave-in-kur i håret, blomster i vasene og det meste av julerelaterte greier på stell. Ønsker deg en riktig fin helg!