tirsdag 5. januar 2016

10 favoritter

Duften av appelsinblomst er noe av det beste jeg vet
  • Néroli-parfymen min fra Yves Rocher
  • Duolingo-appen
  • Herrekofta i ull og kasjmir som jeg kjøpte i Nice i høst
  • Nytt-år-ny-start-følelsen
  • Solgløtt gjennom kontorvinduet mitt
  • Den nye nattkjolen min fra Nøstebarn
  • Å legge seg i nyvasket sengetøy. En evig favoritt
  • Bjørnebær-te fra Solberg & Hansen
  • Appelsiner
  • At det endelig er skiføre i marka
Fra gårsdagens tur i lysløypa

Det går visst litt tregere med bloggingen enn jeg hadde tenkt her på nyåret. Hadde planer om flere sliter som oppsumerte 2015 og et par til med tanker og mål for 2016, men tiden drar så fort i fra. I går begynte jeg på jobb igjen, og ettermiddagen og kvelden ble tilbragt i skisporet. I dag er det ny dag på jobb, og etterpå skal vi på juletrefest. Hvis det er noe mer igjen av meg da (for jeg kjenner jobbstarten godt i kroppen), så skal jeg legge meg på sofaen og lese. Håper alle lesere har en fin uke!

2 kommentarer:

neverendingcircles sa...

Herlig med skiføre! Håper det kommer mer snø her også, så det blir mulighet for flere løyper. De som er kjørt nå tipper jeg er enten overbefolka eller litt vriene å komme seg til med kollektivtransport.

Anaruh sa...

Det var litt isete i enkelte partier, og noen steder stakk det opp litt lyng, men ikke verre enn at det var veldig verd turen :) Håper på mer snø her også; synes vinteren bør dekke over gresstustene på plenen vår i alle fall!