torsdag 7. januar 2016

10 ting man kan ønske seg til bursdagen sin

Blomster - alltid på mine ønskelister!

Min egen 35-årsdag nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg masse! I år faller bursdagen min på en lørdag, noe som betyr at jeg kan feire hele dagen. Dessuten har jeg invitert fire flotte "gamle tanter" (intern spøk) på kakeslabberas dagen etterpå; dette blir første gang jeg feirer med andre enn bare familie siden jeg fylte 18! I forbindelse med en slik begivenhet synes jeg derfor at det lov til å ytre noen ønsker både om det ene og det andre, og her er mine ønsker for helgen:

¤ blomster i vasen
¤ bursdagsfrokost på senga
¤ latter og glede
¤ middag på restaurant
¤ gaver fra juleønsklista
¤ fint vintervær (som omfatter alt unntatt slaps, tåke og holkeføre)
¤ gode klemmer. Og hyggelige hilsener fra de som er utenfor klemmeavstand
¤ te og kake
¤ en tur på kino

Ingen kommentarer: