torsdag 28. januar 2016

10 ting på dagens ønskeliste

Fjorårets ranunkler i strålende sol. Kanskje blir det en ny bukett i dag?

Hurra, hurra, hurra! Jeg er ferdig med dagens møtevirksomhet, møtet jeg grudde meg litt til gikk veldig bra, og jeg har endelig fått meg litt mat i magen. Ute står sola rett på, og akkurat nå føler jeg at jeg fortjener helg og skryt og alt jeg har lyst på fra dagens ønskeliste:
  • Et helt lass med Kastehelmilykter i havfarger
  • En bukett friske blomster. Tulipanene fra forrige helg takker for seg
  • Croissanter. Og marmelade. Og oppskåret frukt
  • En mocca fra Kanel i Sandvika
  • Ryggmassasje
  • Fotbad og ansiktsmaske
  • Afternoon tea med venninner
  • En tur til en fin by et eller annet sted
  • Nybakte skoleboller
  • Fri resten av arbeidsdagen
Jeg tar meg selv på ordet og stikker fra jobb nå. Skal dra innom et kjøpesenter og kjøpe i alle fall en gave, kanskje en blomsterkvast og kanskje noe godt å spise. I ettermiddag skal jeg skifte på senger, ha litt hjemme-spa - alltid deilig å legge seg nyskrubbet når man har rent sengetøy - og drikke en stor kopp grønn te. Peace out!

2 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Så bra at det du gruet for gikk bedre enn forventet, det gjør som oftest det!
Ha en fin fredag. Min blir ikke så veldig festlig for å si det sånn. Gruer meg til etterpå og begravelse. Rart å bare skrive det sånn her på en bloggkommentar, men ...
etterpå skal vi vennene samles og ha en liten stund sammen, det blir fint da.

:)

Anaruh sa...

Ååå, begravelser er alltid triste! Lykke til, eller hva man nå skal si. Håper du og venninnene dine får en fin stund etterpå; det er alltid så vemodig med slike samlinger, men egen erfaring sier at det føles godt også. Å få sørget litt sammen, både med tårer over tapet og latter over alle de gode stundene man hadde sammen med den som ikke lenger er her. God klem fra meg!