lørdag 16. januar 2016

10 ting som er januar for meg

Januar er:
  1. bursdag
  2. primula og tulipaner
  3. skiturer i lysløypa
  4. varmende supper
  5. overnatting på hotell
  6. lav sol som er så svak at man nesten kan stirre rett inn i den
  7. skriving av årsrapporter
  8. lesing av Livets Lenker-serien
  9. januarsmaker som hvit te, mexican chili mango-te og jasmin-te
  10. å begynne å se en tv-serie som varer til vårfølelsen begynner å komme
I vinter ser jeg War & Peace. Når den er ferdig, er det ca vinterferie allerede! /bbc/

3 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Åh jeg er så glad for den nye serien fra BBC, jeg synes den er så fin!!
Leste en del kritiske kommentarer på Twitter om den, men whatever tenkte jeg. Dem om det ;)

Lektor Tørrdal sa...

Jeg elsker BBC serier og nrk.no. Jeg synes War and Peace er helt fantastisk med nydelige kostymer og strålende helt - lett å glede.

Anaruh sa...

Enig med dere begge - serien er utrolig vakker å se på! Ønsker meg omtrent alle kjolene der! Jeg har ikke lest boka (ennå, i alle fall), så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Har sett filmen med Audrey Hepburn, men det er så lenge siden at jeg nesten ikke husker noe derfra heller. Annet enn at jeg liker Audrey ca tusen ganger bedre enn Lily James, da ...