mandag 11. januar 2016

10 x akkurat nå


... er gullgutten og jeg tilbake fra legen
... spiller han Minecraft
... har jeg tent litt lys for å varme opp en vinterkald stue
... ringte mannen og spurte om han skulle hente medisinene fra nevnte legetime
... hører jeg på David Bowie på Spotify. Har aldri vært blodfan, men i dag må jeg høre likevel
... har jeg en ny hekleduk på bordet jeg sitter ved. Tusen takk for den, kjære venn!
... gleder jeg meg til jeg kan lese til kvelden
... er jeg ferdig med dagens franskleksjon i duolingo
... sitter jeg og jobber på hjemmekontoret. Noen rapporttall må dobbeltsjekkes
... har jeg denne utsikten


3 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

God bedring til din sønn :)

Anaruh sa...

Takk, han harvet egentlig helt fint. Trengte bare noen øyedråper :)

KoseligKoselig sa...

Så bra :)