fredag 1. januar 2016

De 10 første

Årets første ...
  1. Dag: trening, dusj, lesing på sofaen og blogging nå i kveld
  2. Tekopp: Cachemire fra Le Palais des Thes
  3. Duft: neroli fra Yves Rocher
  4. Ferdigleste bok: Frøken Smillas fornemmelse for snø
  5. Middag: oksestek. Og sitronfromage til dessert
  6. Trening: en times rask gange med Idioten på lydbok
  7. Neglelakk: Shearling Darling fra Essie
  8. Besøk: lillesvogeren
  9. Blomster i vasen: tulipaner i en og amaryllis og silkefuru i en annen
  10. Instagrambilde: 
Fra dagens tur ute

2 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Det var en fin dag! Den første i år....
Håper du hadde en fin nyttårsaftenkveld i går med dine kjære og nære :)

Her har vi også fått gått tur i dag, for å hente bilen der vi var i går.
Deilig, men fy som det regnet. Jeg var helt klissvåt bak på buksebena opp til knærne ca... kaldt!
Vi har spist deilig brunch i dag, egg og bacon.
Deilig hjemmelaget middag, fersk suppe med boller (Veldig Vestfoldsk tror jeg trygt man kan si...)
Sovet litt på sofaen.
Sett litt film.
Gleder meg til Sherlock Holmes spesial på NRK1 nå snart.
Og til knekkebrødkveldsmat. Jeg har sånn søndagsfølelse i dag...

Og nyttårsforsetter?
Tja, spise litt sunnere, trene litt mer, litt mindre sukker og sånn, fotografere mer og blogge mer (det har vært litt tregt på den fronten!), lese mer bøker og jeg skal rydde og fikse litt her hjemme også.

:)

Anaruh sa...

Hei og godt nyttår!

Har hatt noen fine nyttårsdager nå; det er liksom noe med januar som gir følelsen av ny start og at vi er på vei mot lysere tider. Det blir jeg inspirert av :D

Jeg har ikke så veldige nyttårsforsetter, men jeg har et par punkter jeg vil jobbe litt bevisst med i året som kommer. F. eks å ikke være så masete på barna. Kanskje de hører etter hvis jeg sparer litt på beskjedene om rydding, om ikke å trampe sånn i trappa (bor i rekkehus, så det bråker sånn for naboen når de løper og tramper) og om å gjøre ditt og ikke gjøre datt. Ellers så må jeg på en liten sukkeravvenningskur snart. Det må jeg hver januar, desember er jo bare en lang junkietrip ...