onsdag 24. februar 2016

10 favoritting i dag

May og Rendez-vous
  1. rosa sminke fra Chanel
  2. fancylunsj for å feire en kollega som ble 60 i dag
  3. en lang gåtur med Serial på øret
  4. mango
  5. nakkemassasje utført av mannen min
  6. ny bok er påbegynt (skal straks fortsette)
  7. varm, hvit sjokolade
  8. hyggelig kort i posten
  9. magnoliakvisten i vasen ved min side. Snart springer den første knoppen ut
  10. årets første tekopp i solveggen
Tevalget falt på Vårkänslor, en svart te med masse godt i

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir glad av listene dine, og de fine bildne. Gleder meg til snøklokkeblomstringen kommer i husveggen hos datteren min. (Hun bor i et sjarmerende eldre hus med dertil passende hage).

Vh
Astrid

Anaruh sa...

Tusen takk Astrid, slike kommentarer gjør meg så glad :)
Jeg plantet snøklokkeløker i høst, håper de kommer opp! Forholdene for løk er ikke så gode her vi bor, men jeg prøver meg fram for å finne steder hvor de kan trives