mandag 15. februar 2016

10 ting å gjøre i uke 7

God dag, Mandag! Takk for at du er så strålende og lys! 

Helgen har vært fin, men som vanlig altfor kort. Aller helst skulle jeg krøllet meg sammen under et pledd i sofaen i dag; varmet meg på peisen og drukket masse appelsin-te. Forhåpentligvis finner jeg litt tid til det også, men først og fremst skal jeg gjøre følgende 10 ting:

# kjøpe bursdagsgaver til to tantebarn - fail
# treffe venninne - check
# gå i familiegruppe - fail. Syk sønn satte en stopper for det
# følge barn på trening - check
# legge inn minst 5 lydbøker til iTunes - fail
# bake en haug med boller til åpen kveld - check
# følge sønn til tannlegen - check
# trene. Forrige uke ble det absolutt ingenting - fail
# skifte på sengene og vaske et tårn med klær - check

Siden jeg har hodepine for sjuende dag på rad nå, skal jeg ta denne dagen veldig med ro. Jeg har akkurat fylt tekoppen (med appelsin-te - yesss), og satt på Beyond the Missouri sky med Charlie Haden og Pat Metheny; en stor favoritt hos en av mine kolleger.

Ingen kommentarer: