mandag 29. februar 2016

10 ting å gjøre i uke 9

Innimellom alle hverdagsgjøremålene: litt zen med en tekopp og magnoliakvistene som blomstrer så vakkert nå

Denne skuddårsdagen er svært så velkommen - tenk - en ekstra dag å fordele tiden sin på!

I går kveld hadde mannen og jeg vårt ukentlige planleggingsmøte. Det er godt vi har hatt litt vinterferie nå, for jammen blir denne uken fulltegnet. Han skal jobbe mye, samt en tur til København. Jeg må jobber overtid og har nettverksmøte hele tirsdag. Og barna - ja de har OTF, FFO, langrenn, turn, kodeklubb, hopp og åpen kveld på skolen. Tipper at vi stort sett bare kommer til å møtes i døra de fleste dagene ...

Jeg gleder meg til helg allerede, og skal som vanlig prøve å få tid til litt koselige aktiviteter innimellom det som må gjøres. Her er en salig blanding av både det ene og det andre; her er 10 ting jeg har tenkt å rekke denne uka:

- melde meg opp til båtførerprøven - check
- skifte på sengene - check
- ha utviklingssamtale på skolen - check
- sende bursdagskort til nevø og niese - check
- legge inn minst fem lydbøker  - pågår. Status så lange: en av fem
- følge sønn på hopptrening - fikk mannen hjem i tide til at han kunne følge i stedet
- jobbe overtid - check
- publisere månedsmålsliste for mars  - check
- bake pizzasnurrer. Men tror ikke jeg rekker det før lørdag, altså  - fail
- trene to ganger. Vil svømme og gjøre yoga - svømming: check, yoga: fail. Men jeg gikk en tur, da

På forhånd beklager jeg laber bloggoppdatering :/

2 kommentarer:

Alina sa...

Liker bloggen din utrolig godt, er innom hver dag :)

Anaruh sa...

God morgen Alina - tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Jeg skal prøve å få til å blogge så mye som mulig, men enkelte uker er bare litt travle. Når kvelden kommer gjør jeg lurest i å legge meg, eller i alle fall ha "skjermfri" tid.

Håper dagen din blir fin!