fredag 19. februar 2016

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

På med ullgenser, skjerf, leppestift og kanskje solbriller, og ut på bytur med kafébesøk

Vær hilset O'etterlengtede fredag, fridag og lønningsdag! Jeg skal bruke deg og resten av helgen så veldig godt! Jeg kunne i alle fall tenke meg å gjøre noen av disse følgende punktene:

¤ bade i badekar
¤ drikke kakao og spise kake på kafé
¤ lese videre i boken min
¤ kjøpe minst en bok til (husk Mammutsalget)
¤ lete etter vårtegn. Og hvis jeg er heldig - drikke te ute med solbriller på nesa
¤ ha røde negler, og bruke rød leppestift
¤ ta igjen litt tapt søvn, og spise deilige helgefrokoster når man endelig gidder å stå opp
¤ hamstre noen skjønnhetsprodukter jeg har gått tom for
¤ Gå tur hånd i hånd med min elskede. På hverdagene blir det lite kjærestetid
¤ høre podcaster

2 kommentarer:

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg en god helg :-)

KoseligKoselig sa...

Det var en fin liste. God helg Anaruh :)
jeg skal gjøre følgende:
Rydde, gjøre litt rent, trene, spise god frokost og god lunch, se på tv program jeg har tatt opp som er med Sophie Dahl (som lager mat til en såkalt "me-day"), lese mer i boka mi: Juleoriatoriet, kose meg med kjæresten min og i morgen er det ut å gå tur forhåpentligvis i sol.
:)