lørdag 13. februar 2016

10 x lørdag


En uke har gått siden forrige lørdagsformiddag, og jeg er tilbake i flytsonen etter en slitsom uke. Denne formiddagen tilbringes på følgende vis:
  1. sove lenge, og ligge enda lenger i sengen og prate om koselige ting med mannen
  2. te fra Harrods, varme rundstykker og mango på pent servise til frokosten
  3. avis, The Master and Margarita, Instagram og blogg
  4. ullvask i maskinen
  5. et stykke marorkake til teen
  6. duftende svibel ved min side
  7. importering av lydbok
  8. avlyse kveldens pizzadate. Litt kjipt, men vi tar det igjen en annen gang
  9. solskinn og snødryss ute
  10. oppdatere facebook med et arrangement som kommer til uka
Nå skal jeg henge opp klesvask, ta en oppvask, gjøre litt "life admin" og deretter gjøre meg klar til en ettermiddag og kveld i Oslo. Håper alle som er innom har en fin lørdag.

2 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Koselig lørdag hos deg :)
koselig lørdag hos meg også :) Her blir det hjemmehygge med film fra Altibox og kylling i karri! Gleder meg veldig :)
Ha en fin lørdag videre Anaruh :)

Anaruh sa...

Hei! Håper helgen din var fin - kylling i karri hørtes veldig godt ut. Fikk skikkelig lyst på det nå :D