torsdag 4. februar 2016

Dagens 10 sølvkanter

Ved kyststien på Fornebu ligger dette søte Mummidal-aktige badehuset

Jeg er litt sliten i dag; hodet dunker litt for mye, ryggen er øm etter dårlig kontorholdning og humøret er så der. Men - jeg prøver det jeg kan å lete etter 'The silver linings', og jammen er det ikke ganske mange i dag også. Her er 10 ting som har vært fint i dag:

¤ å pynte kontoret til kollegas bursdag
¤ pizzalunsj på The Local på Fornebu. En av festdeltakerne hadde et møte der kl 12, så vi dro like greit hele gjengen
¤ en deilig tur langs vannet; stålende sol, fuglesang og frisk luft
¤ nyinnkjøpte tulipaner
¤ å gjøre unna skikkelig mange franskleksjoner
¤ å hente pakker på posten. Den ene inneholdt til og med en overraskelse!
¤ en stille stund hjemme alene før mann og sønn kom hjem fra jobb og skole
¤ Kristin Lavransdatter på lydbok. Fantastisk!
¤ å følge sønn på hopptrening
¤ hjemmelaget limonade da barna endelig var i seng, og alt husarbeid var unnagjort

Akkurat nå: blogging og limonade

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for denne fine bloggen. Jeg brukte å være en listemaker, noe som hjalp meg å ta vare på det gode midt i en stresset hverdag. Har startet opp igjen, og jammen er det mye fint som skjer - hver dag:)

R.

Anonym sa...

Bare innom for å ønske deg en GOD HELG og god bedring med hode og kropp!
Snart er det vår, snart blir det varmere og vinterkalde kropper kan slappe av. Godt å ha noe å glede seg til. :-)
E

Anaruh sa...

Til dere fine lesere, R og E: tusen takk! Jeg setter veldig stor pris på alle disse rosende ord, og det gjør det ekstra gøy å blogge. Håper at dere har en fin helg også - jeg koser meg med bøker, familiefilm og lørdagspizza, gåtur i frisk luft og alt som ellers er fint når man har fri.