torsdag 11. februar 2016

10 ting å lengte etter

Hei igjen! Som sagt før i dag - plutselig er arbeidsdagen over, og jeg kan dra hjem i deilig solskinn! Jeg skal holde ut en halvtime til, men fordi jeg virkelig trenger en pause nå, tillater jeg meg å sitte og lengte litt. Akkurat nå lengter jeg etter:

¤ kjærestetid
¤ te på terrassen
¤ grønt gress
¤ New York
¤ en massasjetime
¤ helg
¤ sengen min
¤ frisk luft
¤ våren. Gleder meg til de første vårblomstene dukker opp
¤ til vi får seilbåten vår

Hestehov. Mars 2015

3 kommentarer:

kaostroll sa...

Tok meg selv i å se etter hestehov i går. Litt tidlig kanskje. Meldt kaldt igjen til helga, så det er vel fare for at det blir en liten runde vinter til. Men snart nå er det vår! Det er lov å glede seg!

Anonym sa...

Gratulerer med båt! Får vi se bilde av den på bloggen? Synes det ser så deilig ut med seilbåt. Ser for meg at det kan gi en herlig frihetsfølelse når man "svisjer" bortover vannet. :-)
Vi skal bygge terrasse i år. Gleder meg til det. Og ikke minst til å ta den i bruk. Vil ha VÅR nå!!
E

Anaruh sa...

Kaostroll: utenfor kontorvinduet mitt er det bare bakker og sol i dag - klart man får litt vårfølelse av sånt :) Men jeg har ingen planer om å avslutte vinteren helt ennå; håper egentlig på mer snø, slik at skiføret holder seg.

E: tusen takk for det! Klart jeg kommer til å vise båtbilder på bloggen. Blir nok vanskelig å unngå! Det er veldig deilig å seile, det har du helt rett i! Som regel bruker vi motor ut fra kaia, og den stillheten som brer seg når vi setter seil og skrur motoren av - fantastisk!
Kos dere med terrassebygging og terrasseliv - det er jammen deilig det også! Gleder meg til det blir varmt nok til å slenge ut et par sausekinn og drikke te i solveggen hjemme