torsdag 17. mars 2016

10 behandlinger jeg unner kroppen min

Badekar, lys og blomster - hjemmespa på en vakker, men litt upraktisk måte /1/

I takt med at våren er i full gang, kjenner jeg behovet for å begynne å stelle litt ekstra med kroppen, #sommerkroppen2016, you know. Plutselig får man lyst til å skinne litt ekstra, etter en vinter full av ull og litt tørr hud. I påsken ligger det an til en dag med hjemmespa. Her er 10 ting jeg unner kroppen min: 
  1. skrubbe hele kroppen, og smøre den inn med bodybutter etterpå
  2. ta et karbad
  3. gå en lang tur i solskinn og frisk luft
  4. sette inn håret med masse mykgjørende kur
  5. legge fransk manikyr
  6. ta fotbad, og stelle føttene
  7. få ryggmassasje
  8. ta ansiktsbehandling. Dampbad, skrubb og leirmaske
  9. drikke varmt vann med sitron
  10. ta badstue

Ingen kommentarer: