mandag 14. mars 2016

10 sanger på min vårspilleliste

They say it's spring. Og jeg tror de så gjerne...

Hei våren! I helgen plukket jeg inn de første snøklokkene fra hagen, og i femtiden i dag tidlig våknet jeg og hørte svarttrosten for første gang i år! De grå skyene og tåken som har ruget over oss den siste uka holder på å lette, og i lunsjen i dag skal jeg jammen ta en tur ut og lete etter hestehov. Fram til det drikker jeg grønn te med jordbær og Champagne, og hører på en rykende fersk vårspilleliste i Spotify. Her er 10 sanger på dagens soundtrack så langt:
  • You got the love – The source & Candi Straton
  • My thieving heart – Sivert Høyem og Marie Munroe
  • Lay lady lay – Magnet
  • Blackbird – The Beatles
  • Coming up Roses – Kiera Knightley
  • Barcelona – George Ezra
  • Space Oddity – David Bowie
  • Superstition – Stevie Wonder
  • Tea for Two – Blossom Dearie
  • More than words – Roxy Music
Tror jeg må finne på noe for å feire våren skikkelig i dag, eller hva?

Oppdatering: årets første hestehov funnet!

Ingen kommentarer: