mandag 7. mars 2016

10 ting å gjøre i uke 10

Liljer skal kjøpes
God mandagsmorgen!
Jeg skulle til å skrive at uke 10 byr på et litt lavere tempo/aktivitetsnivå enn uke 9, men når jeg sjekker familiekalenderen vår, ser jeg at det ikke er helt sant. Men det føles slik, og jeg tror det først og fremst ligger i at "må" er byttet ut med "vil" denne uken. Her er 10 ting jeg skal i uke 10:

# kjøpe hvite liljer. Og en pasjonsblomst hvis jeg finner - liljer er kjøpt
# hente bøker på biblioteket - check
# se Anna Karenina i Operaen - check
# gå til frisøren - check
# ha familiegruppe hjemme hos oss - check
# legge inn minst tre lydbøker. Fem ble i overkant mye forrige uke; rakk bare litt over en - check
# trene minst to ganger (øktene er plottet inn i kalenderen) - en av to er unnagjort
# sjekke om en nabo har tid og lyst til å gå en kveldstur på torsdag - check
# begynne på ny lydbok. Tror det blir Husfrue (del to av Kristin Lavransdatter) - check

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en fin liste! Det er stor forskjell på om det er "har lyst til ting" som står på programmet kontra "må gjøre ting".
Denne uken skal brukes til å forberede neste helg. Da blir det nemlig barnebursdag på lørdag og familieselskap på søndag. Til sammen er det i overkant av 30 personer som skal bespises, så litt planlegging, innkjøp og matlaging kreves. Men det er bare koselig. :-) Jeg liker å ordne til barnebursdager, fordi jeg ser hvor stor glede ungene har av det.
God uke videre!
E

Maria sa...

Bloggen din er en av mine absolutte favoritter! Mye god livsinspirasjon :)