torsdag 31. mars 2016

10 ting jeg gleder meg over i dag

Feiret bestått båtførerprøve med en Båtis. What else, liksom?
  1. Svart te med Mirabellplomme. Veldig yummy!
  2. Pakke fra iHerb i posten
  3. Bestått båtførerprøve (det var i går, men er fremdeles like fornøyd)
  4. Pesten av Albert Camus. Gleder meg til å lese videre!
  5. Solskinn
  6. Bestilling av bøker til båtbiblioteket
  7. Frokostsmoothie
  8. A fine spring morning med Blossom Dearie
  9. At det allerede er torsdag, og at helgen derfor begynner i morgen
  10. En tur på biblioteket etter jobb. Alltid en høydare
Og til slutt to ting jeg ikke gleder meg over: IT-trøbbel på jobb og mer klesvask som venter hjemme. Blah

2 kommentarer:

Hermia sa...

Grattis till båtförarprovet!!
Min man har en segelbåt som stått på land de senaste åren, jag blev tyvärr ingen seglare.. även om jag älskar havet o att färdas på det.

Anaruh sa...

Takk Hermia! Å ta denne prøven var min julegave til mannen, og målet var å gjøre det innen seilsesongen begynte. Vi kjøpte oss jo båt tidligere i år, og det føles svært bra at jeg har sertifikatet i boks. Ikke at jeg er i nærheten av å kunne (tørre) å ta ut båten alene på ganske lenge ennå, men jeg har i alle fall lov til det, og det er da noe. Dessuten er det mest mannen som er seiler her i huset også; jeg er en sånn som lett blir sjøsyk. Men jeg elsker å seile, og kanskje enda mer elsker jeg å lese bok, drikke kaffe og strikke ombord i båten når vi har lagt til kai for kvelden, og å legge ned badeplattformen og ta et morgenbad når jeg får lyst til det :D