lørdag 12. mars 2016

10 ting jeg har lyst til å finne på i helgen


¤ ta med gulljenta på kafé. Lenge siden vi har hatt mor-og-datter-tid nå - jepp
¤ plante karsefrø
¤ bake en langpannesjokoladekake til et kretsmesterskap - jepp
¤ pakke en bag med treningstøy til yogatime på mandag
¤ ta med sønn på et påskemysteriearrangement - jepp
¤ dra på båltur i skogen med gulljentas klasse
¤ skifte på sengene - jepp
¤ sende en pakke - jepp
¤ se Sylvia; Gwyneth Paltrow-filmen om Sylvia Plath
¤ gå en tur med lydbok på øret - jepp

Blåveisen har neppe kommet såpass langt, men jeg skal i alle fall sjekke status. Så knopper forrige uke

2 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Høres ut som en fin helg. Her sitter jeg, søndag morgen, og gleder meg til å komme meg ut på tur. Det er varmegrader og snøen synker mer og mer sammen (hurra!) ...
Jeg var på spontan tur til byen i går og møtte en venninne som spurte om vi skulle ta kaffe, og det gjorde vi. Shoppingen min ble det ikke noe av, men kaffen og croissanten smakte fortreffelig :) Det er sånne lørdager man drømmer om (og solen skinte!)

Anaruh sa...

Mmm, takk for at du deler! Her drypper det fra alle hustak, og i går plukket jeg inn de første spede snøklokkene fra hagen. Hadde planer om å lete litt etter hestehov i dag, men det får vente til en annen dag. Ha en fortsatt fin søndag!