onsdag 9. mars 2016

10 ting som føles trygt og godt

Rolige favoritter som roer tankene og varmer innenfra

Når uka blir røffere enn man hadde tenkt, er det godt å kunne trekke seg litt tilbake og velge løsninger som føles trygge og vante. Her er 10 ting som gir meg en følelse av litt ekstra egenomsorg i dag:

# jobbantrekket, som består av en behagelig kjole med en varm ullgenser over
# Gucciparfymen, som dufter godt, men ikke er markant på noe som helst vis
# perleøredobber, giftering og A-smykket mitt. Alt sover jeg med, og det føles som en del av meg
# Liptons green tea. Myk og bløt i munnen. En evig favoritt
# å trekke seg fra et par arrangement. Må få hodet over vannet, og noe må bare droppes
# i ettermiddag skal jeg til frisøren, og det skal bli så deilig å bli dullet litt med
# planer om en liten shoppingrunde: hvite liljer, nytt undertøy og litt god frukt
# Bachs cellosuiter i Spotify mens jeg jobber
# pasta, kylling og salat til lunsjen. Alltid like godt
# planer om å begynne på ny bok i kveld. Jeg tror det blir Siri Hustvedt. Naturlig etter Lydia Davis, egentlig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den kjole ville jeg gjerne byttet ut jeansen min med i dag.. Ble reddet av radioprogrammet Perler på en snor i dag på NRK klassisk. Ser nokså teit ut med både briller, hodetelefoner (ikke slike fancy) og mobilladeren i, i det en yngre absolutt fancy kollega kommer og vil selge lodd.. :) Holdt på å henge fast håret i alle lednigene i det jeg "vrengte" alt over hodet. Ikke alltid like enkelt å holde stilen....

Vh
Astrid

Anaruh sa...

ja - den kjolen føles som å gå i pysj eller joggebukse, og likevel er den veldig fin på. En skikkelig favoritt!

hanne sa...

åh, hvor får jeg tak i en sånn kjole??

Anaruh sa...

Hanne: Jeg kjøpte denne (og flere andre av samme sort - har den i grått, grågrønt og svart) hos H&M på nett for to år siden. Tror ikke de har akkurat denne lenger, men de har en del som ligner. Elsker jersykjoler!