fredag 18. mars 2016

10 ting som gjør denne fredagen helt perfekt!

Dagens antrekk og enda litt til

I dag er jeg skikkelig våryr! Sola skinner, jeg sov litt lenger enn vanlig, og om bare noen timer er det ultralang påskeferie! I tillegg har jeg (minst!) følgende 10 ting som gjør min fredag helt perfekt:

¤ en kopp te på senga, servert av mann og datter i det de dro på skole og jobb
¤ en fisk dusj med såpe og påfølgende parfyme som dufter av appelsinblomst
¤ svarttrost sang gjennom badevinduet mens tok morgenstellet
¤ nytt vårantrekk som kom i posten i går; rosa bukse og enda en stripegenser. Jeg går aldri lei!
¤ rosa vårsminke. Essie Ballet slippers og Chanel Rendez-vous
¤ frokost med ristet brød, aprikosmarmelade, appelsinjus og lesing av Leoparden
¤ rolig dag på jobben; jeg har klart å få unna det jeg skal før ferien
¤ hyggelig lunsj med kolleger - salat først, så en croissant. Det er jo fredag, tross alt
¤ planer om å kjøpe gule tulipaner og en favorittiskrem på vei hjem fra jobb
¤ i ettermiddag skal jeg pynte til påske både ute og inne, og det gjør meg SÅ GLAD!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tilbringe kvelden, kanskje blir det te, bok og masse tente lys, kanskje blir det en film, kanskje blir det House of Cards, kanskje blir det litt hjemmespa, eller kanskje blir det noe helt, helt annet. Uansett skal jeg gjøre noe jeg blir glad av! God fredag!

5 kommentarer:

Hermia sa...

Så härligt vårigt alltsammans!
Yves Rocher handlade jag mycket från när jag var yngre, på postorder, men det var länge sen sist. De verkar fortfarande ha trevliga saker och luktegotter! Önskar dig en fin och ljus helg!

Anonym sa...

Herlig stemning :-) hvor bestilte du klærne fra?

Anaruh sa...

Hermia: takk! Og Yves Rocher har fremdeles mange av de gode, gamle klassikerne. Det var der det begynte for meg; skulle bar ha bringebærdusjsåpen, og så rullet bare snøballen videre :)

Anonym: klærne er fra Ellos

Anonym sa...

Takk for svar! Buksa var superfin :-) Kanskje jeg også skal legge inn bestilling på den! Jeg digger bloggen din. Jeg blir alltid så inspirert her inne. Glede :-)

Anaruh sa...

Takk for hyggelige ord, Anonym!
Jeg digger buksa mi, og kan godt hende jeg bestiller flere i denne modellen, men i andre farger. Deilig med litt lyse sommerfarger etter en vinter svarte og mørkeblå bukser :)