søndag 6. mars 2016

10 ting som gjør meg glad

Bok, te og hortensia. Og favorittfarger

¤ amerikanske pannekaker med bacon og lønnesirup til frokost
¤ Lydia Davis' bok Can't and Won't
¤ syrinene i vasen
¤ å oppdage at lykkekløveren kommer med blomster igjen
¤ duften av nybakt kake
¤ en stor, stor idrettsprestasjon utført av lillesvogeren
¤ en gåtur med podcast på øret
¤ at det bare er to uker til påskeferie
¤ et langt bad med badebombe fra Lush
¤ Borgen skole på NRK nett-tv, og House of Cards på Netflix

Denne søndagen har så langt bydd på frokostscones, en kake som står til avkjøling, barn som har besøk og en middagsinvitasjon. Nå skal jeg legge inn en ny lydbok til iTunes, og lese ut Kransen av Sigrid Undset. Og drikke te, naturligvis. God søndag!

4 kommentarer:

KoseligKoselig sa...

Borgen skole på Nrk nett tv?! Kult! Den må jeg sjekke ut :) Det var en hyggelig serie!

Anonym sa...

Vet du, jeg blir så glad av denne bloggen jeg. Skikkelig fin er den.Takk!

Astrid sa...

Åh, Borgen skole! Minner altså. På min liste over ting som gjør meg glad er det også det at det er to uker til påske, da drar mannen og jeg til New York for første gang, og det gleder jeg meg skikkelig til. God søndag!

Anaruh sa...

KOseliKoselig - ja! gjør det :) Synes fremdeles at det var en bra serie. Veldig søte i sine 80-tallsantrekk

Anonym: oj - takk! Selv takk! jeg ble veldig glad for den kommentaren :D

Astrid: heldiggris! New York var helt fantastisk, har veldig lyst til å dra tilbake igjen og igjen og igjen. Kos dere!

Fortsatt god søndag til dere alle!