fredag 25. mars 2016

10 varer på min ønskeliste hos iHerb

iHerb wish list
Mynte, vanilje og sitrusfrukter ♥ 

Noen ganger, når jeg har litt tid til overs, hender det at jeg surfer innom iHerb og legger til varer i ønskelisten min der, slik at jeg har alt klart når jeg plutselig må bestille mer sjampo, for eksempel (siden postgangen kan være litt treg, hender det at det blir farlig tomt før jeg får i hus en ny bestilling). Akkurat nå har jeg en pakke på vei, men det er nok av produkter jeg vil prøve sånn med tid og stunder. Her er 10 varer på min ønskeliste hos iHerb:

- Twinings Irish breakfast. Er veldig glad i irsk te, og nå er jeg tom for den fra Perch's
- Sjampo fra Acure Organics Pure mint
- Out of Africa Shea butter foot cream med mynte og tea tree
- Andalou naturals Body lotion med mandarin og vanilje
- Te fra Harney & Sons: Vanilla Comoro
- Physician's Formula, Inc., Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush, i fargen Rose
- Hugo Naturals Fizzy bath bomb med duft av grapefrukt og appelsin
- Putespray fra Hugo Naturals med duft av vanilje og søt appelsin 
- Deep Steep, Bubble Bath, Grapefruit - Bergamot

Ser at det er noen røde tråder her ... Vanilje er jeg alltid glad i, mynte er så deilig og kjølende om sommeren, og nå for tiden har jeg skikkelig dilla på produkter som dufter av sitrusfrukter. I dusjen har jeg såper med grapefrukt, appelsin og appelsinblomst - alt fra Yves Rocher, jeg bruker Neroliduften fra samme sted nesten daglig, og til ansiktet bruker jeg for tiden en serie fra Aesop som dufter av mandariner. Det samme gjør forresten håndkremen fra Aesop også, og kroppskremen min fra Grøde dufter av bergamot og sitron. Dette hadde jeg ikke lagt merke til. Kanskje det har noe med våren og påskeappelsiner og sånt å gjøre?

Ingen kommentarer: