fredag 11. mars 2016

10 vårlige nyinnkjøp

spring fling

Om våren liker jeg pasteller. Knallfargene kan komme etter når det nærmer seg sommer

Jeg fikk et listeforslag fra E som gikk ut på å sette opp en liste over 10 nyinnkjøp i forbindelse med våren, f. eks klær, sko og accessoirer man føler at man trenger for å komme ut av vinterdvalen. Og selvfølgelig kan jeg det! Her er 10 ting jeg trenger (eh - trenger, ja!) til våren; noe har jeg kjøpt allerede, resten havner vel hos meg i løpet av de neste ukene håper jeg: 
  1. Et vårlig antrekk bestående av en lysegrønn bluse og en hvit bukse. Sistnevnte har jeg ikke hatt på tusen år
  2. Birkenstocksandaler. Disse er allerede i hus; Berlin er et bra sted for å gjøre Birken-kupp
  3. Enda en stripekjole. Fordi jeg får aldri nok!
  4. Rosehåndkrem fra Crabtree & Evelyn. Nok et kupp fra Berlin; kjøpte 3 for 2
  5. Love edge-øredobbene fra Marc by Marc Jacobs har stått på ønskelisten min i tre år nå
  6. Twist ring hadde jeg da jeg var ungdom, ønsker meg en ny en til pekefingeren
  7. En Bialettikanne til seilbåten må jeg ha. Kaffe etter morgenbadet er nødvendig
  8. Vårleppene mine er signert Chanel. Fargen heter Rendez-vous. Essies lilacism har jeg fra før
  9. Grønn te med rabarbra fra A.C. Perch's er kanskje den ulitmate vårteen
  10. Selv om det er vår, er det fremdeles mørkt om kveldene. Cotton balls har jeg og Diptiques Mimosa står på ønskelisten. Mimosa minner om påskearbeid i tantes blomsterbutikk, og de gule små nøstene var min favorittblomst. Leter febrilsk etter mimosa i butikk, men har ikke funnet til nå. Rop ut hvis dere ser det i Asker, Bærum, Oslo vest-området!
I tillegg: en diiiiiger vase med cherry blossoms. Sånn: 

Om ca to måneder skal jeg finne veien hit igjen

Ingen kommentarer: