mandag 21. mars 2016

10 x dagens

Easter bike ride
å rulle avgårde til butikken, og fylle sykkelkurven med blomster og frukt - aaaaah!

Bakst: eltefritt (men ikke innsatsfritt!) grytebrød
Utflukt: sykkeltur til nærmeste butikk 
Tekopp: Twinings' svarte te med mango, pasjonsfrukt og appelsin
Shopping: flere påskeliljer, mer mango og en diger pose med appelsiner vi skal lage jus av
Parfyme: Lily of the valley fra Santa Maria Novella. Duften av våren i New York
Husarbeid: klesvask. Og sengetøystørk ute i sola
Påbegynt bok: Kristin Lavransdatter - Korset av Sigrid Undset
Favoritting: den nye Bialettikanna jeg kjøpte på lørdag. Kaffe har aldri smakt bedre
Følelse: våryr, nyklekket (etter ansiktsbehandling og karbad i går kveld) og tvers igjennom glad!
Planer for ettermiddagen: lese bok i solveggen på terassen. Sammen med en diger kanne med te

Håper alle har en like deilig dag som meg, enten om man er på jobb eller har påskeferie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt Twinings med appelsin, mango og pasjonsfrukt? Jeg hadde den i fjor, da fant jeg den både på Rema og Meny tror jeg. Men nå har de den ikke lenger! :-(
Høres ut som en flott påskeferie forresten. God ferie videre!
E

Anaruh sa...

Jeg hadde også min fra i fjor, så jeg vet ikke om de har den lenger. Men trodde jeg så den på Meny for ikke så lenge siden?