torsdag 14. april 2016

10 bilder av en sommerferiedrøm

Nydelige omgivelser er ingen garanti for lykke. Hilsen en livredd Laura i Sleeping with the Enemy

Helt siden første gang jeg så I seng med fienden har jeg lengtet etter et sommerhus ved havet. Hvite strender med strandgress, småskakke gjerder, noen forlatte trebåter på land, og et og annet eldre par som går tur med hunden sin. Vind i håret, Adirondackstoler på terrassen, badekar med utsikt, men uten innsikt. Møbler som dekkes med hvite laken når sesongen er over, lette antrekk i lin og bomull, og suset fra havet når man skal sove. Den dagen jeg får 100 millioner på kontoen, skal jeg definitivt kjøpe meg et sommerhus på Cape Cod eller i the Hamptons! Her er 10 inspirasjonsbilder:

Huset fra nevnte film. Finnes ikke i virkeligheten; det var bare et tomt skall for filmens skyld









Alle bildene er funnet via google, ingen er mine. Hvis man klikker på de, får man opp en fremviser i litt større format

Ingen kommentarer: