mandag 11. april 2016

10 fine minner fra helgen


Ok, denne helgen var bare for bra til ikke å fortjene et eget innlegg. Her er 10 fine ting jeg gjerne vil huske fra helgen som var:
  1. Å dra fra jobb litt tidlig, for å stikke innom biblioteket og et hagesenter for å kjøpe tusenfryd
  2. Å få båtførerprøvensertifikatet i posten – yey!
  3. Fredagsettermiddag hjemme alene med bok mens de tre andre var i svømmehallen
  4. Et langt kveldsbad med duft av kokos og The Grapes of Wrath av John Steinbeck
  5. Lørdag formiddag på loppemarked sammen med gullgutten. Fant dog ingenting verd å kjøpe
  6. En tur innom Høvik Bok og Papirhandel, hvor sønn og jeg fikk oss hver vår nye bok
  7. Rusletur for å plukke mer hvitveis. Ble overrasket av en våt og kald haglbyge, så da jeg kom hjem måtte det mengder med varm te til for å tine. Valget falt på en kanne med Söderte
  8. Lørdag kveld var det nymåne, og jeg sendte meldinger med mamma, som lovet å strikke Osterkofte i grønt til meg. Den er så utrolig fin - heldige meg, alstå!
  9. Søndag morgen med English breakfast til brunsjen og baking av Twin Peaks cherry pie
  10. Og resten av søndagen: en veldig deilig dag i hagen med masse arbeid unnagjort, grilling til middag og lesing i hengekøya til slutt

2 kommentarer:

Hermia sa...

Osterkoften alltså - så vacker!

Anaruh sa...

Ja, ikke sant, Hermia! Falt helt for den da jeg så den første gang nå i vinter. Heldige meg som har en mamma som er god til å strikke!