fredag 22. april 2016

10 fine planer for helgen

Fredag i sommerlig antrekk, duft av liljekonvall og en vase med peoner som begynner å springe ut

Hei på dei, Fredagen! Gårsdagens glade følelse sitter i, jeg hører på filmmusikk fra Grease (inspirert av kollega som kom på jobb, syngende på Grease Lightnin’), spiser mandarinpastiller og har på meg ny, sommerlig og maritim stripekjole. Om ca fire timer er jobbdagen over, og jeg skal kose meg glugg med helg. Her er 10 ting jeg gleder meg til å gjøre:
  • Spise middag med venninne
  • Drikke kaffe med svigerinne
  • Henge dynene ut til lufting i sola
  • Oppdatere leselistene mine
  • Lese Morgenbladet
  • Ta en tur på fjorden
  • Begynne på ny lydbok
  • Mimre tilbake til lørdagskvelder med Midt i Smørøyet, sykling og Helene og gutta-tyggis
  • Treffe Maren i botanisk hage
  • Bake boller
I tillegg må det handles, klær skal vaskes, klesvask brettes og så tror jeg at jeg må vanne noen potteplanter. Men det tar man innimellom alt det som er gøy, ikke sant? God fredag!

4 kommentarer:

Ida sa...

God fredag!

KoseligKoselig sa...

Hei det var en fin helgeliste, det er godt det er helg om bare noen timer nå. Denne uken har vært travel på jobben min :)
Jeg tenker at jeg sitter så mye i min jobb, så det å stryke og brette klær er en kjærkommen time når jeg gjør det, for da kan jeg stå! Vi sitter jo for mye sies det (jeg har heve senke pult også - deilig!)
Her har du min liste for helgen:
1. Vi drar på hytta kl 16.00
2. jeg skal åpne ny bok i dag (tips fra bloggen til Hjartesmil):) Merkelig vær i Tokyo (jeg er veldig spent!)
3. Vi skal drikke vin til maten i kveld (pasta)
4. Vi skal gå tur i morgen lørdag før vi kler på oss arbeidstøy og gjør dagens arbeid på hytta.
5. Vi skal i bursdag og feire min svigerinne i morgen kl 17.00 med middag :)
6. Vi skal ha fin søndagsfrokost
7. Vi skal gå lang søndagstur
8. Jeg skal fotografere masse i helgen
9. Det er meldt fint vær, da er jeg glad :)
10. Jeg skal pusle med fotoalbum på hytta også i helgen (sånn innimellom)

Husarbeidet er hjemme, der kan det kose seg i fred og ro ;)
GOD HELG :)

Anonym sa...

Flott kjole og parfymen har jeg lyst til å lukte på :)

Er glad for kort liste for min del denne helgen....

Vh
Astrid

Anaruh sa...

Hei og god lørdagsmorgen!
Håper dere får en din helg alle sammen :)