søndag 3. april 2016

10 koselige minner fra en fin innehelg

Søndag med Steinbeck. Og French beakfast tea fra Mariage Frères 

Ettersom det har regnet store deler av helgen, har jeg hatt en real innehelg. Og selv om jeg gleder meg til sola kommer fram i gjen, finnes det nok av ting som er fint i aprilregn også. Her er 10: 

¤ å lese ut en bok, og komme godt i gang med neste
¤ å legge ansiktsmaske, og rydde litt i baderomsskapet mens den virker
¤ manikyr. Både for meg og familiens lille diva 
¤ søndagsslumring i mannens armkrok
¤ masse tente lys hele dagene
¤ gå en kveldstur i oppholdvær, og plukke duftfioler
¤ å skifte på sengene. Det rene jeg tok på, tørket på snora ute tidligere i uka, og duftet fremdeles av sol
¤ å bruke litt ekstra tid på dagens middag og dessert - alle elsket dagens meny
¤ å finne skoleboller i frysen, og kjøre god, gammeldags søndagskaffe


Resten av søndagskvelden skal brukes til å smøre matpakker, gjøre litt hageplanlegging og kanskje lese litt videre i Steinbeckboken. Jammen skriver han godt! Nesten like godt som bollene på bildet :p

2 kommentarer:

neverendingcircles sa...

Bollene ser fantastisk gode ut!! Jeg synes det er litt greit med noen grå helger også, man kan ligge inne på sofaen med god samvittighet!

Anaruh sa...

Nemlig, neverendingcircles! Ha en fin uke!