tirsdag 12. april 2016

10 ting å gjøre i dag

Får ikke nok hvitveis i vasene - må ut og plukke mer i dag!
  • Lage ferdig en presentasjon
  • Plukke hvitveis
  • Følge datter på turn
  • Brette klesvask
  • Gå en tur i lunsjen
  • Lage middag
  • Sende en pakke
  • Vanne potteplanter
  • Skrive taxfreehandleliste til mannen
  • Bære terrassekassen inn i garasjen, sånn at jeg kan male uavhengig av været
I tillegg skal jeg drikke masse te, ta tøyepauser og legge meg ikke så altfor sent. Ha en fin dag, dere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som en fin dag. Jeg har ikke sett noen hvitveis ennå, men kanskje jeg skal ta med barna ut å lete etter middag. Sola skinner og det er våååååår! Herlig!
Ønsker deg en fin dag videre!
E

Anaruh sa...

Ja! Enig! Nå kribler det i fingrene etter å avslutte jobbdagen og komme seg hjem til vår, sol og hage. Lykke til i jakten på hvitveis!