mandag 11. april 2016

10 ting å gjøre i uke 15

Etter en veldig vårlig og fin helg i hagen, er jeg tilbake på kontoret bak lukkede gardiner. Jeg skal jobbe effektivt og godt hele uka (jeg lover! Innlegget er til og med forhåndsprogrammert, så ingen jobbetid går med til blogging, thank you very much), men når arbeidsdagen er slutt, skal jeg prøve å være så mye ute som mulig. Heldigvis kan de fleste av de 10 punktene på ukens to-do-liste gjøres utendørs:
  1. sende ut invitasjon til familiegruppe - check
  2. skrive taxfreehandleliste til mannen som skal ut på jobbreise - check
  3. legge inn så mange lydbøker jeg bare orker - check
  4. se onsdagskino. Rakk det ikke forrige uke, da vi fikk besøk den kvelden - check
  5. begynne å male terrassekassen - fail. Men har satt den inn i garasjen til tørking i alle fall
  6. sjekke mulighetene for å sette opp flere bokhyller i kjellerstua - check
  7. tørke klesvask ute - krysser fingrene for finvær - check
  8. følge barn på trening - check
  9. lese ut Grapes of wrath - check
  10. vaske bilen innvendig - check. Dvs mannen gjorde det :D
Hvis terrassekassen blir ferdig, er ukens belønning å kjøpe nye blomster til å ha i den - hurra

Terrassekassen en junikveld i 2011

Ingen kommentarer: