mandag 18. april 2016

10 ting å gjøre i uke 16

God mandag! Det har blitt en vane å lage slike to-do-lister hver uke nå, og såev om jeg stort sett har kontroll på denne ukens aktiviteter, lager jeg liste likevel. Denne uken skal jeg blant annet:

# følge datter til tannlegen - check
# ha kioskvakt for idrettslaget - check (dvs. mannen tok den)
# følge datter på turn - check
# ha familiegruppe hos oss - check
# begynne å se 22.11.63 - en TV-serie basert på Stephen Kingromanen med samme navn
# hente og levere bøker på biblioteket - check
# male terrassekassen
# kjøpe flere Ivar-hylleplater (og begynne å male de). Trenger mer bokhylleplass
# trene minst to ganger
# få besøk av tantebarn jeg ikke har sett siden vi var i Ålesund i mai i fjor - jippi!

I tillegg skal jeg drømme meg tilbake til våren i London, og være en smule misunnelig på mannen min som får reise dit til helgen. Han skal i alle fall få med seg en handleliste, vær du sikker!

Bluebells i Kew Garden - parken hvor jeg fant et av verdens vakreste lesesteder i fjor

Ingen kommentarer: