tirsdag 5. april 2016

10 ting jeg drømmer om i dag

Maihelg
Ved første og beste anledning skal jeg sykle etter fransk frokost
  1. Solskinn
  2. Langhelgene i mai
  3. Å sykle en morgentur til Sandvika for å kjøpe frokost og en avis
  4. Syrinsesongen
  5. En frisk dusj med såpe som dufter av grapefruit
  6. Croissanter og en cappuccino
  7. London og Paris. En liten weekendtur hadde passet perfekt nå
  8. Å rusle tur med en golden retriever i bånd
  9. Kjærestetid utenfor hjemmet
  10. Hvor er Willy-genseren. Ble tipset om en knallfin en i går, men har shoppestopp akkurat nå
I tillegg "drømmer" jeg om litt mer praktiske ting som tid til å kjøpe nye sokker, større progresjon på vårrengjøringen og litt mer pepp når det kommer til innsatsen min på jobb. Hva drømmer dere om?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Drømmer om sol! (Av erfaring vet jeg at det ofte blir fint vær siste helga i april. Håper det slår til i år også)
Drømmer om en date med mannen. Gå ut å spise sammen. Lenge siden sist.
Tur til utlandet. Hvor som helst egentlig.
Sommerfest på terrassen. Grillmat, is og venner på besøk.
Kake. (klokka to-sulten kan være skummel!)
Nytt hverdagsservise. gjerne noe litt rustikt som hadde passet til frokost og lunsj på terrassen.
Drømmer blir til virkelighet. Noen tar bare lengre tid enn andre. ;-)
Ha en fin dag videre!
E

Anaruh sa...

Mmm, fine ting E. Satser på at du har rett ang været siste helgen i april, for da har vi kanskje fått båten vår!